Zobrazit minimální záznam

Business Aviation and its Connectivity in Europe



dc.contributor.advisorVittek Peter
dc.contributor.authorKamila Rybenská
dc.date.accessioned2022-09-01T22:52:27Z
dc.date.available2022-09-01T22:52:27Z
dc.date.issued2022-09-01
dc.identifierKOS-1085426094405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103805
dc.description.abstractTématem této práce je evropská síť byznys letectví a její reakce na pandemii COVID-19. Doposud nebylo byznys letectví věnováno tolik pozornosti ve srovnání s jinými odvětvími, proto práce také ukazuje význam byznys letectví, a to jak z ekonomického hlediska, tak z hlediska konektivity. Metoda Flow centrality byla adaptována pro toto odvětví a její Connectivity Indicator byl použit jak pro určení páteřní sítě, tak pro shlukovou analýzu. Výsledky této studie naznačují, že v síti lze nalézt shluky letišť, a že jejich hodnoty konektivity se již v roce 2021 dokázaly vrátit k předcovidovým charakteristikám roku 2019. Práce rovněž odhalila rozdíl mezi počtem letů a hodnotami konektivity letišť, což naznačuje, že metoda Flow centrality může poskytnout důležitý vhled do výkonnosti sítě byznys letectví.cze
dc.description.abstractThe subject of the thesis is the European Business Aviation network and its connectivity response to the COVID-19 pandemic. To date, not so much attention was paid to business aviation, compared to other sectors, therefore the thesis also shows the importance of business aviation from both an economic and connectivity perspective. The Flow centrality method is adapted to the sector and its Connectivity Indicator is used for both the determination of the core network and the cluster analysis. The results of this study indicate that airport clusters can be found in the network, and their connectivity values in 2021 were already able to return to their pre-covid characteristics observed in 2019. The thesis also discovered the difference between the number of flights and airport connectivity values, indicating the Flow centrality method could provide important insight into the performance of the business aviation network.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectByznys letectvícze
dc.subjectcluster analýzacze
dc.subjectkonektivitacze
dc.subjectCOVID-19cze
dc.subjectBusiness aviationeng
dc.subjectcluster analysiseng
dc.subjectconnectivityeng
dc.subjectCOVID-19eng
dc.titleByznys letectví a jeho konektivita v Evropěcze
dc.titleBusiness Aviation and its Connectivity in Europeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVan Den Bergh Sarah
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam