Zobrazit minimální záznam

The Role of Marketing on Social Networks



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorKarolína Kasnerová
dc.date.accessioned2022-09-01T22:51:56Z
dc.date.available2022-09-01T22:51:56Z
dc.date.issued2022-09-01
dc.identifierKOS-1065781609705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103772
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje marketingu a rolím, které má na sociálních sítích. Teoretická část obsahuje definice marketingových pojmů, vztah marketingu a internetu a také princip fungování sociálních sítí. V neposlední řadě teoretická část zahrnuje hlavní role marketingu na sociálních sítích. Cílem praktické části je zanalyzovat společnost Myprotein a její stávající fungování na sociálních sítích. Díky dotazníkovému šetření, které se zaměřuje na postoj zákazníků ke značce, bylo poskytnuto mnoho důležitých informací, ze kterých jsou odvozeny návrhy na zlepšení.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is devoted to marketing and the roles it has on social networks. The theoretical part contains definitions of marketing concepts, the relationship between marketing and the internet and the principal of how social networks work. Last but not least, the theoretical part includes the main roles of marketing on social networks. The aim of practical part is to analyse the Myprotein company and its current functioning on social networks. Thanks to the questionnaire survey, which is focused on the attitude of customers towards the brand, a lot of important information was provided. From this information are derived suggestions for improvement.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKlíčová slova Marketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectinfluencer marketingcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectinfluencer marketingeng
dc.titleRole marketingu na sociálních sítíchcze
dc.titleThe Role of Marketing on Social Networkseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam