Zobrazit minimální záznam

Design of Electric Vehicle with Reluctance Motor Drive



dc.contributor.advisorSkarolek Pavel
dc.contributor.authorKryštof Vilímek
dc.date.accessioned2022-06-09T22:53:26Z
dc.date.available2022-06-09T22:53:26Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifierKOS-1062775268005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101616
dc.description.abstractPrimárním cílem tohoto dokumentu je prozkoumat vhodnost synchronních reluktančních motorů pro trakční použití v elektromobilech. Průzkum vhodnosti proběhne prostřednictvím návrhu nejdůležitějších komponent pohonu elektromobilu. Za účelem vyhodnocení přijatelnosti synchronních reluktančních motorů pro trakční použití bude sestaven výpočetní model pro simulaci úseku jízdy elektromobilu. Výstup ze simulace bude podnětem pro vyhodnocení. Sekundárním cílem tohoto dokumentu je na základě simulace úseku jízdy navrženého elektromobilu zhodnotit jeho vhodnost pro užití při cestách na delší vzdálenosti.cze
dc.description.abstractThe primary goal of this document is to explore the suitability of synchronous reluctance motors for traction applications. The exploration of suitability will take place by the means of design of the most important components of an electric drive. In order to evaluate the suitability of synchronous reluctance motors for traction applications, a computational model for the simulation of a section of an electric vehicle’s journey will be constructed. The simulation output will be stimulus for evaluation. The secondary goal of this document is to evaluate the suitability of the designed electric vehicle for long range journey applications based on the simulation output.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsynchronní reluktanční motorcze
dc.subjectnávrh pohonucze
dc.subjectelektromobilitacze
dc.subjectnávrh bateriecze
dc.subjectsimulace jízdních cyklůcze
dc.subjectynchronous reluctance motoreng
dc.subjectdrive designeng
dc.subjectelectromobilityeng
dc.subjectbattery designeng
dc.subjectdriving cycles simulationeng
dc.titleNávrh pohonu elektromobilu s reluktančním motoremcze
dc.titleDesign of Electric Vehicle with Reluctance Motor Driveeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKarlovský Pavel
theses.degree.disciplineAplikovaná elektrotechnikacze
theses.degree.grantorkatedra elektrických pohonů a trakcecze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam