Návrh pohonu elektromobilu s reluktančním motorem
Design of Electric Vehicle with Reluctance Motor Drive
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kryštof Vilímek
Vedoucí práce
Skarolek Pavel
Oponent práce
Karlovský Pavel
Studijní obor
Aplikovaná elektrotechnikaStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektrických pohonů a trakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Primárním cílem tohoto dokumentu je prozkoumat vhodnost synchronních reluktančních motorů pro trakční použití v elektromobilech. Průzkum vhodnosti proběhne prostřednictvím návrhu nejdůležitějších komponent pohonu elektromobilu. Za účelem vyhodnocení přijatelnosti synchronních reluktančních motorů pro trakční použití bude sestaven výpočetní model pro simulaci úseku jízdy elektromobilu. Výstup ze simulace bude podnětem pro vyhodnocení. Sekundárním cílem tohoto dokumentu je na základě simulace úseku jízdy navrženého elektromobilu zhodnotit jeho vhodnost pro užití při cestách na delší vzdálenosti. The primary goal of this document is to explore the suitability of synchronous reluctance motors for traction applications. The exploration of suitability will take place by the means of design of the most important components of an electric drive. In order to evaluate the suitability of synchronous reluctance motors for traction applications, a computational model for the simulation of a section of an electric vehicle’s journey will be constructed. The simulation output will be stimulus for evaluation. The secondary goal of this document is to evaluate the suitability of the designed electric vehicle for long range journey applications based on the simulation output.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13114 [121]