ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra elektrických pohonů a trakce
  • Bakalářské práce - 13114
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra elektrických pohonů a trakce
  • Bakalářské práce - 13114
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh pohonu elektromobilu s reluktančním motorem

Design of Electric Vehicle with Reluctance Motor Drive

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kryštof Vilímek
Vedoucí práce
Skarolek Pavel
Oponent práce
Karlovský Pavel
Studijní obor
Aplikovaná elektrotechnika
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra elektrických pohonů a trakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Primárním cílem tohoto dokumentu je prozkoumat vhodnost synchronních reluktančních motorů pro trakční použití v elektromobilech. Průzkum vhodnosti proběhne prostřednictvím návrhu nejdůležitějších komponent pohonu elektromobilu. Za účelem vyhodnocení přijatelnosti synchronních reluktančních motorů pro trakční použití bude sestaven výpočetní model pro simulaci úseku jízdy elektromobilu. Výstup ze simulace bude podnětem pro vyhodnocení. Sekundárním cílem tohoto dokumentu je na základě simulace úseku jízdy navrženého elektromobilu zhodnotit jeho vhodnost pro užití při cestách na delší vzdálenosti.
 
The primary goal of this document is to explore the suitability of synchronous reluctance motors for traction applications. The exploration of suitability will take place by the means of design of the most important components of an electric drive. In order to evaluate the suitability of synchronous reluctance motors for traction applications, a computational model for the simulation of a section of an electric vehicle’s journey will be constructed. The simulation output will be stimulus for evaluation. The secondary goal of this document is to evaluate the suitability of the designed electric vehicle for long range journey applications based on the simulation output.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101616
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.841Mb)
POSUDEK (268.6Kb)
POSUDEK (938.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13114 [128]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV