Zobrazit minimální záznam

Teaching of a Professional Subject Supported by New Technologies



dc.contributor.advisorSvoboda Petr
dc.contributor.authorJakub Král
dc.date.accessioned2022-06-01T22:52:45Z
dc.date.available2022-06-01T22:52:45Z
dc.date.issued2022-06-01
dc.identifierKOS-1064580981305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/100954
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na zkoumání výuky odborného předmětu s přímou podporou nových technologií konkrétněji s důrazem na virtuální realitu (VR) v kontextu efektivního vzdělávání. V rámci teoretické části je vymezen přínos nové technologie v obsahové i pojmové oblasti pro odborný předmět. Snahou je především představit významnou roli a smysl nové virtuální technologie pro podporu vzdělávání. V systému technických i výukových prostředků jde o vymezení funkčních specifik a přínosu z hlediska didaktiky. Praktická část se zabývá problematikou využití virtuální technologie ve výuce ke zvýšení motivace k učení - tj. ověření zájmu pro nové možnosti a příjem vzdělávacích informací v odborném předmětu. Je poukázáno na přínos a benefity VR technologie pro zkvalitnění výuky a je provedena komparace klasické výuky s výukou podporovanou technologií VR. Vybrány jsou hlavní přínosy této technologie pro vzdělávací proces a návrhy pro zlepšení podmínek VR.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the study of teaching a specialized subject with the direct support of new technologies, more specifically with an emphasis on virtual reality (VR) in the context of effective education. Within the theoretical part, the contribution of new technologies in the content and conceptual area for the professional subject are defined. The aim is to present the important role and meaning of the new virtual technology to support education. In the system of technical and teaching resources, it is a matter of defining functional specifics and benefits in terms of didactics. The practical part deals with the use of virtual technology in teaching to increase motivation to learn i.e. interest in receiving educational information in a professional subject. The contribution and benefits of VR technology to improve teaching are pointed out and a comparison of classical teaching with teaching supported by VR technology are made.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVzdělávánícze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectICT technologiecze
dc.subjectodborný předmětcze
dc.subjectvirtuální vzdělávánícze
dc.subjectvyužití virtuální realitycze
dc.subjectnové metody ve vzdělávánícze
dc.subjectEducationeng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectICT technologyeng
dc.subjectprofessional subjecteng
dc.subjectvirtual educationeng
dc.subjectusing of virtual realityeng
dc.subjectnew trends in educationeng
dc.titleVýuka odborného předmětu podporovaná novými technologiemicze
dc.titleTeaching of a Professional Subject Supported by New Technologieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeAndres Pavel
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam