Zobrazit minimální záznam

Implementation of the system for sales support



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorJiří Landsmann
dc.date.accessioned2022-06-01T11:51:50Z
dc.date.available2022-06-01T11:51:50Z
dc.date.issued2022-05-31
dc.identifierKOS-1089128001405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/100891
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodních procesů vybrané firmy a návrhem implementace informačního systému, vycházejícího ze zjištěných požadavků. Výstupem práce je funkční prototyp informačního systému, která vychází z analýzy, podporuje vybrané obchodní aktivity (procesy) a slouží pro ověření smysluplnosti digitalizace vybraných agend. První část práce je zaměřená na analýzu a výběr vhodného řešení. Výstupem je konstatování, že vhodným systémem je CRM. Po průzkumu vhodných řešení a výběru systému Salesforce CRM, je popsána implementace funkčního prototypu a uživatelské testování ve vybrané firmě. Na závěr práce jsou vyhodnoceny přínosy a shrnutí doporučení pro plné nasazení a používání systému.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of business processes of a selected company and the design of an information system based on the identified requirements. The output of the work is a functional prototype of an information system, which is based on analysis, supports selected business activities (processes) and serves to verify the usefulness of digitization of selected agendas. The first part of the work is focused on the analysis and selection of a suitable solution. The output is a statement that a suitable system is CRM. After researching suitable solutions and selecting the Salesforce CRM system, the implementation of a functional prototype and user testing in a selected company is described. At the end of the work, the benefits and summaries of recommendations for full deployment and use of the system are evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinformační systémcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectSalesforce CRMcze
dc.subjectinformation systemeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectCRMeng
dc.subjectSalesforce CRMeng
dc.titleVytvoření systému pro podporu obchodních aktivitcze
dc.titleImplementation of the system for sales supporteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFurmánek Michal
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam