Vytvoření systému pro podporu obchodních aktivit
Implementation of the system for sales support
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jiří Landsmann
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Furmánek Michal
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodních procesů vybrané firmy a návrhem implementace informačního systému, vycházejícího ze zjištěných požadavků. Výstupem práce je funkční prototyp informačního systému, která vychází z analýzy, podporuje vybrané obchodní aktivity (procesy) a slouží pro ověření smysluplnosti digitalizace vybraných agend. První část práce je zaměřená na analýzu a výběr vhodného řešení. Výstupem je konstatování, že vhodným systémem je CRM. Po průzkumu vhodných řešení a výběru systému Salesforce CRM, je popsána implementace funkčního prototypu a uživatelské testování ve vybrané firmě. Na závěr práce jsou vyhodnoceny přínosy a shrnutí doporučení pro plné nasazení a používání systému. This bachelor thesis deals with the analysis of business processes of a selected company and the design of an information system based on the identified requirements. The output of the work is a functional prototype of an information system, which is based on analysis, supports selected business activities (processes) and serves to verify the usefulness of digitization of selected agendas. The first part of the work is focused on the analysis and selection of a suitable solution. The output is a statement that a suitable system is CRM. After researching suitable solutions and selecting the Salesforce CRM system, the implementation of a functional prototype and user testing in a selected company is described. At the end of the work, the benefits and summaries of recommendations for full deployment and use of the system are evaluated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1056]