Prohlížení dle předmětu "Marketingová strategie"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Aplikace nástrojů digitálního marketingu při tvorbě marketingové strategie v podniku
; Vedoucí práce: Stieberová Barbora; Oponent práce: Vaňková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)Tato diplomová práce se zabývá aplikací nástrojů digitálního marketingu pro rozvoj marketingové strategie ve společnosti Braun GmbH známé především coby výrobce spotřební elektroniky, jako jsou holicí strojky, zastřihovače ... -
Návrh marketingové strategie
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)Práce přináší pohled na problematiku divadelního sektoru po pandemických restrikcích a jeho marketingu. Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit současnou marketingovou strategii Divadla Na zábradlí a navrhnout případná ... -
Návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)Cílem diplomové práce je připravit návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik za využití současných trendů a agilních metod řízení projektu pro internetový obchod Vingoshop.de. První část práce zahrnuje ...