Zobrazit minimální záznam

Statical Solution of the Bifurcation Tunnel for the Line I.D Metro in Prague



dc.contributor.advisorBarták Jiří
dc.contributor.authorVojtěch Anderle
dc.date.accessioned2022-02-09T23:52:05Z
dc.date.available2022-02-09T23:52:05Z
dc.date.issued2022-02-09
dc.identifierKOS-1198095247505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99759
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je využít dat získaných během doplňkového geologického průzkumu pro stavbu metra I. D k návrhu primárního ostění tunelového rozpletu, jež bude širší součástí stanice metra Pankrác D. Tunelový rozplet bude ražen z průzkumné štoly označené jako VO-OL, proto je kromě návrhu primárního ostění proveden také návrh rozšíření tunelu na plnou šířku. Dalšími součástmi práce je návrh geotechnického monitoringu pro celou oblast rozpletu, a protože ražba bude probíhat pod starší vícepodlažní budovou, také koncept kompenzačních injektáží.cze
dc.description.abstractThe primary goal of this diploma thesis is to use the data, which were acquired during an additional geological investigation, to design a tunnel bifurcation for the eventual metro station Pankrác D. The bifurcation will be excavated from the pilot tunnel VO-OL, a part of the additional geological investigation done in this area, so the aim is to design a process of widening the pilot tunnel into the bifurcation and to assess it in a complex FEM model. Besides the model of the excavation itself, this thesis also aims to provide a complex geotechnical monitoring of the excavation. As this construction is to be carried out directly under an old multiple-floor building, a concept of a compensational grouting is to be designed to assure its safety.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpodzemní stavbacze
dc.subjecttunelcze
dc.subjectražbacze
dc.subjecttunelový rozpletcze
dc.subjectLinka Dcze
dc.subjectgeotechnický monitoringcze
dc.subjectkompenzační injektážcze
dc.subjectunderground structureeng
dc.subjecttunneleng
dc.subjectexcavationeng
dc.subjecttunnel bifurcationeng
dc.subjectLine Deng
dc.subjectgeotechnical monitoringeng
dc.subjectcompensational groutingeng
dc.titleStatické řešení tunelového rozpletu na lince I.D pražského metracze
dc.titleStatical Solution of the Bifurcation Tunnel for the Line I.D Metro in Pragueeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeUrbánek Tomáš
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra geotechnikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam