ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra teoretické informatiky
  • Diplomové práce - 18101
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra teoretické informatiky
  • Diplomové práce - 18101
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Učení lokálně řízených agentů ve Pac-Man

Learning of Locally Controlled Agents in the Pac-Man Game

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Petr Nešpůrek
Vedoucí práce
Surynek Pavel
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Teoretická informatika
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra teoretické informatiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce řeší možnosti, jak vytvořit agenta, který se naučí hrát hru Pacman. K tomu jsou využity dva přístupy. Prvním je kombinace genetického programování a zpětnovazebního učení. Druhým je využití neuronové sítě s pomocí trénovacích dat získaných simulací jiných agentů nebo manuálním hraním hry. Práce zahrnuje vytvoření modelu hry Pac-man se zjednodušenými pravidly. Dále obsahuje implementaci aplikace, která umožňuje hraní hry a slouží jako rozhraní mezi herním modelem a agenty, a obsahuje pomocné funkce umožňující učení agentů.
 
This thesis is about creating an agent, that can learn to play the Pac-man game. Two types of approach are used. The first approach is a combination of genetic programming and reinforcement learning. The second approach uses artificial neural networks that use training data obtained from simulations of other agents of manual gameplay. This thesis includes creation of a Pac-man game model with simplified rules. It also includes implementation of an application, which enables gameplay and serves as an interface between the agents and the game model, and contains auxiliary functions for agent learning.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/99478
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.236Mb)
PRILOHA (2.931Kb)
PRILOHA (43.81Kb)
PRILOHA (46.05Mb)
PRILOHA (761.2Kb)
PRILOHA (88.95Kb)
PRILOHA (45.94Mb)
POSUDEK (42.85Kb)
POSUDEK (46.38Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18101 [221]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV