ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Diplomové práce - 12122
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Diplomové práce - 12122
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rekonstrukce křídla rychlostního letounu

Reconstruction of the racing aircraft wing

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Ondřej Motl
Vedoucí práce
Brabec Jiří
Oponent práce
Valenta Jakub
Studijní obor
Letadlová a kosmická technika
Studijní program
Letectví a kosmonautika
Instituce přidělující hodnost
ústav letadlové techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této práce je zdokonalit konstrukční návrh křídla soutěžního ultralehkého letounu odpovídajícímu stavebnímu předpisu UL-2 o maximální vzletové hmotnosti 600 kg. Úvodní část práce se zabývá analýzou současného stavu, výsledné konstrukční řešení zohledňuje uložení křidélka a části příčného řízení. Pevnostní výpočty jsou provedeny analyticky, v práci je doporučen další postup pro získání přesnějších výsledků.
 
The target of this diploma thesis is to evolve structural design of the racing aircraft wing that is to be built in accordance with certification specification UL-2 category of ultralight aircraft with a maximum take of weight 600 kg. The beginning of this thesis is analysis of present status of the aircraft design. Then a new structural design of the wing is proposed, to cover aspects such as wing attachment to fuselage, aileron hinges and lateral control fitted to wing. The structural analysis uses analytical methods and for more precise results further research is recommended.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/99301
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.326Mb)
POSUDEK (181.4Kb)
POSUDEK (505.3Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12122 [162]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV