Návrh přistavacího zařízení rychlostního letounu
Design of a racing aircraft landing gear
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Richard Široký
Vedoucí práce
Brabec Jiří
Oponent práce
Barák Karel
Studijní obor
Letadlová a kosmická technikaStudijní program
Letectví a kosmonautikaInstituce přidělující hodnost
ústav letadlové technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem hlavního podvozku rychlostního letounu. První část práce je věnovaná detailnímu konstrukčnímu návrhu podvozku. Druhá část stanovuje statické zatížení dle stavebního předpisu. V třetí části je provedeno dimenzování podvozku, analytické a pomocí MKP výpočtu. Poslední část se zabývá rozložením hmot. This thesis deals with a design of the main landing gear of a racing aircraft. First part of the thesis is dedicated to the detailed construction design. Second part specifies the static load according to the design specifications. In third part the analytical and FEM dimensioning is done. Last part deals with the mass distribution.
Kolekce
- Diplomové práce - 12122 [156]