Přenos stylu na 3D model v reálném čase pomocí neuronové sítě
Real-Time Style Transfer to 3D Models Using Deep Convolutional Networks
dc.contributor.advisor | Sýkora Daniel | |
dc.contributor.author | Petr Šádek | |
dc.date.accessioned | 2022-01-27T23:51:35Z | |
dc.date.available | 2022-01-27T23:51:35Z | |
dc.date.issued | 2022-01-27 | |
dc.identifier | KOS-962291415305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/99219 | |
dc.description.abstract | S dnešním vývojem neuronových sítí se stále rozšiřují jejich aplikace. Jednou z nich je přenos výtvarného stylu z jednoho obrázku na druhý. Tedy výsledný obrázek si zachová jasné rysy objektů obsažených v něm, ale změní se jeho barvy a lokální textury. Existuje několik metod s použitím neuronových sítí i bez nich, které tento problém řeší a každá má své výhody i nevýhody. Tato práce je zaměřená na přenos stylu na počítačem vykreslený obrázek 3D modelu. Model se nachází v interaktivní scéně, a proto je potřeba metoda s co nejmenším časem vyhodnocení pro vysokou odezvu. Cílem je vybrat správnou metodu a přizpůsobit výpočet této aplikaci. | cze |
dc.description.abstract | With today's development of neural networks, their applications are still expanding. One of them is the transfer of artistic style from one image to another. Thus, the resulting image retains the clear features of the objects contained in it, but changes its colors and local textures. There are several methods with and without use of neural networks that solve this problem, and each has its advantages and disadvantages. This work is focused on style transfer on a computer-rendered image of a 3D model. The model is in an interactive scene, so a method with the shortest possible evaluation time for a high response is needed. The goal is to choose the right method and adapt the calculation to this application. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | přenos stylu | cze |
dc.subject | neuronové sítě | cze |
dc.subject | 3D počítačová grafika | cze |
dc.subject | style transfer | eng |
dc.subject | neural networks | eng |
dc.subject | 3D computer graphics | eng |
dc.title | Přenos stylu na 3D model v reálném čase pomocí neuronové sítě | cze |
dc.title | Real-Time Style Transfer to 3D Models Using Deep Convolutional Networks | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Sloup Jaroslav | |
theses.degree.discipline | Základy umělé inteligence a počítačových věd | cze |
theses.degree.grantor | katedra kybernetiky | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13133 [777]