ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Přenos stylu na 3D model v reálném čase pomocí neuronové sítě

Real-Time Style Transfer to 3D Models Using Deep Convolutional Networks

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Petr Šádek
Vedoucí práce
Sýkora Daniel
Oponent práce
Sloup Jaroslav
Studijní obor
Základy umělé inteligence a počítačových věd
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra kybernetiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
S dnešním vývojem neuronových sítí se stále rozšiřují jejich aplikace. Jednou z nich je přenos výtvarného stylu z jednoho obrázku na druhý. Tedy výsledný obrázek si zachová jasné rysy objektů obsažených v něm, ale změní se jeho barvy a lokální textury. Existuje několik metod s použitím neuronových sítí i bez nich, které tento problém řeší a každá má své výhody i nevýhody. Tato práce je zaměřená na přenos stylu na počítačem vykreslený obrázek 3D modelu. Model se nachází v interaktivní scéně, a proto je potřeba metoda s co nejmenším časem vyhodnocení pro vysokou odezvu. Cílem je vybrat správnou metodu a přizpůsobit výpočet této aplikaci.
 
With today's development of neural networks, their applications are still expanding. One of them is the transfer of artistic style from one image to another. Thus, the resulting image retains the clear features of the objects contained in it, but changes its colors and local textures. There are several methods with and without use of neural networks that solve this problem, and each has its advantages and disadvantages. This work is focused on style transfer on a computer-rendered image of a 3D model. The model is in an interactive scene, so a method with the shortest possible evaluation time for a high response is needed. The goal is to choose the right method and adapt the calculation to this application.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/99219
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (33.43Mb)
PRILOHA (34.21Mb)
POSUDEK (208.4Kb)
POSUDEK (285.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13133 [854]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV