Zobrazit minimální záznam

Design of an app for distance learning



dc.contributor.advisorPalivcová Dominika
dc.contributor.authorHoang Quoc Tran
dc.date.accessioned2022-01-26T23:52:02Z
dc.date.available2022-01-26T23:52:02Z
dc.date.issued2022-01-26
dc.identifierKOS-1064879729705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99207
dc.description.abstractZa účelem zmírnění rozdílů ve vzdělávání způsobené pandemií COVID-19, přešly školy v České republice (a po celém světě) na nekonvenční distanční výuku. I přes to, že distanční výuka umožnila zachovat většinu vzdělávacích aktivit, vzhledem k nedostačujícím zkušenostem škol, se vyskytlo mnoho nových problémů, které je třeba řešit. Tato práce využívá User-Centered Design metodiku k analýze potřeb cílové skupiny (studenti a vyučující ze základních a středních škol) a představuje dva prototypy interaktivního videokonferenčního nástroje, který simuluje fyzické školní prostory a reálné denní interakce jedinců. Podle uvedené metodiky byly následovně tyto prototypy otestovány s participanty z cílové skupiny. Zjištěné poznatky naznačují, že naše navrhuté řešení má skutečně potenciál zlepšit průběh synchronní distanční výuky.cze
dc.description.abstractIn order to tackle educational disparities caused by the COVID-19 pandemic, schools in the Czech Republic (and around the world) transitioned to unconventional distance education on an unprecedented scale. Despite enabling the continuation of educational activities, due to institutions’ lack of experience with the now normalised distance education, it has been quite apparent that many serious difficulties which need to be addressed have emerged. This thesis employs User-Centered Design to analyse the needs of the target user group (educators and students from elementary schools and high-schools) and presents two prototypes of an interactive videoconferencing tool replicating real-life spaces and interactions. Following the mentioned methodology, these prototypes were evaluated against the target user group and the findings suggest that the solution can indeed elevate the students' and educators' experience in distance education.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjectuživalteský výzkumcze
dc.subjectUser-Centered designcze
dc.subjectinteraktivnícze
dc.subjectvideokonferenční nástrojcze
dc.subjectCOVID-19cze
dc.subjectdistance educationeng
dc.subjectUser-Centered designeng
dc.subjectinteractiveeng
dc.subjectvideo conferencing tooleng
dc.subjectCOVID-19eng
dc.titleDesign aplikace pro podporu výuky na dálkucze
dc.titleDesign of an app for distance learningeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMalý Ivo
theses.degree.disciplineInterakce člověka s počítačemcze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam