Odhad a zajištění odolnosti pilotů v leteckém provozu
Estimation and Assurance of Pilot Resilience in Flight Operations
dc.contributor.advisor | Lališ Andrej | |
dc.contributor.author | Jan Tůma | |
dc.date.accessioned | 2022-01-12T23:51:26Z | |
dc.date.available | 2022-01-12T23:51:26Z | |
dc.date.issued | 2022-01-12 | |
dc.identifier | KOS-1083894034505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/99035 | |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce je návrh metodického způsobu pro odhad a zajištění odolnosti pilotů v leteckém provozu. Nejprve jsou analyzovány metody a modely, které umožňují odolnost odhadovat. Následuje popis vybraných postupů letových posádek, identifikace klíčových faktorů odolnosti pilotů a způsobu jejich zajištění v provozu. Na základě toho je vytvořen dotazník mapující odolnost. Výsledkem je výčet problematických oblastí spolu s návrhem na jejich zlepšení. | cze |
dc.description.abstract | The subject of this master thesis is a development of methodical concept for estimation and assurance of pilot resilience in flight operations. First, a brief analysis of current methods and models used at this area is provided. Then, a detailed description of operational procedures, key factors of pilot resilience and its assurance in real operation follows. Based on that, a resistance mapping questionnaire is created. The result is a list of problem areas along with a proposal for their improvement. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Inženýrství odolnosti | cze |
dc.subject | Výkonnost v odolnosti | cze |
dc.subject | Odolnost | cze |
dc.subject | Safety-II | cze |
dc.subject | Functional Resonance Analysis Method | cze |
dc.subject | Resilience Assessment Grid | cze |
dc.subject | letecký provoz | cze |
dc.subject | letová posádka | cze |
dc.subject | Resilience Engineering | eng |
dc.subject | Resilient Performance | eng |
dc.subject | Resilience | eng |
dc.subject | Safety-II | eng |
dc.subject | Functional Resonance Analysis Method | eng |
dc.subject | Resilience Assessment Grid | eng |
dc.subject | Flight Operations | eng |
dc.subject | Flight Crew | eng |
dc.title | Odhad a zajištění odolnosti pilotů v leteckém provozu | cze |
dc.title | Estimation and Assurance of Pilot Resilience in Flight Operations | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Matyáš Roman | |
theses.degree.discipline | Provoz a řízení letecké dopravy | cze |
theses.degree.grantor | ústav letecké dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16121 [554]