Zobrazit minimální záznam

Utilization of hybrid propulsion for ultralight aircraft



dc.contributor.advisorHospodka Jakub
dc.contributor.authorOndřej Prokurát
dc.date.accessioned2021-09-12T23:43:16Z
dc.date.available2021-09-12T23:43:16Z
dc.date.issued2021-09-12
dc.identifierKOS-1090374084105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97537
dc.description.abstractDiplomová práce „Využití hybridního pohonu pro ultralehké letadlo“ se zabývá analýzou současného stavu v oblasti hybridních pohonů ve sportovním letectví. Součástí práce je definice výhod a nevýhod hybridního pohonu použitého v ultralehkém letadle. V praktické části jsou vytvořeny dva koncepční návrhy hybridního pohonu pro letoun TL-3000 Sirius. Závěr práce je věnován zhodnocení koncepčních návrhů včetně určení letových výkonů, vlastností a omezení hybridního letounu.cze
dc.description.abstractThe aim of the Master’s thesis “Utilization of hybrid power plant for an ultralight aircraft“ is analysis of current situation in the field of hybrid power plants utilized in light sport aircraft. The work describes definitions of advantages and disadvantages of the hybrid propulsion application in ultralight aircraft. Two conceptual designs for hybrid propulsion power plant for the airplane TL-3000 Sirius are introduced in the experimental part of the thesis. The work concludes with evaluation of conceptual designs including determination of flight performance, characteristics and limitations of hybrid propulsion of the airplane.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHybridní pohoncze
dc.subjectspalovací motorcze
dc.subjectelektromotorcze
dc.subjectakumulátorcze
dc.subjectsériové uspořádánícze
dc.subjectparalelní uspořádání hmotnostcze
dc.subjectvýkoncze
dc.subjectspotřeba palivacze
dc.subjectenergiecze
dc.subjectHybrid power planteng
dc.subjectcombustion engineeng
dc.subjectelectric motoreng
dc.subjectbatteryeng
dc.subjectseries configurationeng
dc.subjectparallel configurationeng
dc.subjectmasseng
dc.subjectfuel consumptioneng
dc.subjectenergyeng
dc.titleVyužití hybridního pohonu pro ultralehké letadlocze
dc.titleUtilization of hybrid propulsion for ultralight aircrafteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeValenta Viktor
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam