Využití hybridního pohonu pro ultralehké letadlo
Utilization of hybrid propulsion for ultralight aircraft
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Ondřej Prokurát
Vedoucí práce
Hospodka Jakub
Oponent práce
Valenta Viktor
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce „Využití hybridního pohonu pro ultralehké letadlo“ se zabývá analýzou současného stavu v oblasti hybridních pohonů ve sportovním letectví. Součástí práce je definice výhod a nevýhod hybridního pohonu použitého v ultralehkém letadle. V praktické části jsou vytvořeny dva koncepční návrhy hybridního pohonu pro letoun TL-3000 Sirius. Závěr práce je věnován zhodnocení koncepčních návrhů včetně určení letových výkonů, vlastností a omezení hybridního letounu. The aim of the Master’s thesis “Utilization of hybrid power plant for an ultralight aircraft“ is analysis of current situation in the field of hybrid power plants utilized in light sport aircraft. The work describes definitions of advantages and disadvantages of the hybrid propulsion application in ultralight aircraft. Two conceptual designs for hybrid propulsion power plant for the airplane TL-3000 Sirius are introduced in the experimental part of the thesis. The work concludes with evaluation of conceptual designs including determination of flight performance, characteristics and limitations of hybrid propulsion of the airplane.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [554]