Zobrazit minimální záznam

Cyberbullying at Secondary School



dc.contributor.advisorDobrovská Dana
dc.contributor.authorMichaela Vaněčková
dc.date.accessioned2021-09-05T22:51:36Z
dc.date.available2021-09-05T22:51:36Z
dc.date.issued2021-09-05
dc.identifierKOS-986693034605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97376
dc.description.abstractTato bakalářská práce nese název Kyberšikana na střední škole a je koncipována jako teoreticko-empirická práce. Cílem je provést analýzu fenoménu kyberšikany u žáků střední školy. Teoretická část vychází z rešerše vybrané odborné literatury a shrnuje uceleně nejvýznamnější poznatky k problematice. Vysvětluje, co je tradiční šikana, kyberšikana a jak se dělí. Dále se teoretická část zaměřuje na charakteristiku aktérů a zmíněny jsou i prostředky, formy i možné důsledky a dopady na dospívajícího. Závěr teoretické části se především zaobírá prevencí a legislativní stránkou kyberšikany. Předkládaná empirická část představuje realizované kvantitativní dotazníkové šetření na vybrané střední škole ve Středočeském kraji. Prostřednictvím autorského dotazníku je cílem zjistit a popsat tento jev, specifikovat jeho formy, analyzovat motivaci k tomuto chování a navrhnout způsoby, jak kyberšikanu v daném prostředí redukovat.cze
dc.description.abstractPresented bachelor thesis is focused on Cyberbullying in high school and is conceived as a theoretical-empirical work. The aim is to analyze the phenomenon of cyberbullying of high school students. The theoretical part is based on a search of selected literatures and summarizes the most important findings on the issue. It explains what bullying, cyberbullying is and how it is divided. Furthermore, the theoretical part focuses on the characteristics of the actors and the means and forms of cyberbullying are also mentioned. The possible consequences and impacts on the adolescent are also mentioned. The conclusion of the theoretical part deals mainly with prevention, but also outlines the legislative side of cyberbullying. The presented empirical part presents a quantitative questionnaire survey at a selected high school. Through the author's questionnaire, the aim is to identify and describe this phenomenon, specify its forms, analyze the motivation for this behavior and suggest ways to reduce cyberbullying in the environment.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectkyberšikanacze
dc.subjecttyrancze
dc.subjectkyberagresorcze
dc.subjectoběť šikanycze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectnásilí ve školecze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectcyberbullyingeng
dc.subjectbullyeng
dc.subjectcyberbullying aggressoreng
dc.subjectwitness of bullyingeng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectschool violanceeng
dc.subjectprevention  eng
dc.titleKyberšikana na střední školecze
dc.titleCyberbullying at Secondary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVobořilová Jarmila
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam