Změna geometrie motocyklu pomocí vložek v řízení
Changing the Geometry of a Motorcycle Using Steering Inserts
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
David Abraham
Vedoucí práce
Kanaval Jan
Oponent práce
Hoidekr Jan
Studijní obor
Konstruování podporované počítačemStudijní program
StrojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav konstruování a částí strojůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Rešeršní část se zabývá historií motocyklů, rozdělení do jednotlivých kategorií, geometrií a ukázkou uložení předního kola. Praktická část se zabývá popsáním konstrukčního řešení této bakalářské práce, dále popsání jednotlivých konstrukčních variant a následné volby nejlepší varianty. Analytická část se zabývá výpočtem svěrných spojů na dané vybrané konstrukci. The research part deals with the history of motorcycles, division into individual categories, geometry and a demonstration of the front wheel bearing. The practical part deals with the description of the design solution of this bachelor's thesis, as well as the description of individual design variants and the subsequent choice of the best variant. The analytical part deals with the calculation of compression joints on a given selected structure.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12113 [320]