Zobrazit minimální záznam

Optimization of Approach Time to Level Crossing Through ETCS Movement Authority



dc.contributor.advisorKamenický Dušan
dc.contributor.authorJan Zarcký
dc.date.accessioned2021-09-02T22:52:09Z
dc.date.available2021-09-02T22:52:09Z
dc.date.issued2021-09-02
dc.identifierKOS-981030041705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97137
dc.description.abstractV této bakalářské práci je provedena analýza využití systému ETCS pro účely optimalizace délky doby výstrah na železničním přejezdu. Je navržena implementace standardizovaného systému ETCS způsobem, kterým se optimalizuje doba uzavření přejezdu. Cílem navrhovaného řešení je nejen snížení doby uzavření přejezdu, ale zároveň zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is focused on an analysis and implementation of the use of the ETCS system for the purpose of optimizing the duration of warning times at a railroad crossing. After analyzing the possible solutions with the use of ETCS, there is a proposed way to optimize the warning times. The proposed solutions are intended to reduce duration of warning times and to increase safety as well.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPřejezdové zabezpečovací zařízenícze
dc.subjectpřibližovací dobacze
dc.subjectEvropský vlakový zabezpečovací systémcze
dc.subjectbrzdné křivkycze
dc.subjectoprávnění k jízděcze
dc.subjectžádost k oprávnění k jízděcze
dc.subjectbalízacze
dc.subjectradiobloková centrálacze
dc.subjectLevel crossing equipmenteng
dc.subjectEuropean train control systemeng
dc.subjectapproach timeeng
dc.subjectoptimizationeng
dc.subjectbraking curveseng
dc.subjectmovement authorityeng
dc.subjectmovement authority requesteng
dc.subjectbaliseeng
dc.subjectradioblock centreeng
dc.titleOptimalizace přibližovací doby přejezdu prostřednictvím oprávnění k jízdě ETCScze
dc.titleOptimization of Approach Time to Level Crossing Through ETCS Movement Authorityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDobiáš Radek
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantorústav dopravní telematikycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam