Optimalizace přibližovací doby přejezdu prostřednictvím oprávnění k jízdě ETCS
Optimization of Approach Time to Level Crossing Through ETCS Movement Authority
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Jan Zarcký
Supervisor
Kamenický Dušan
Opponent
Dobiáš Radek
Field of study
Inteligentní dopravní systémyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav dopravní telematikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
V této bakalářské práci je provedena analýza využití systému ETCS pro účely optimalizace délky doby výstrah na železničním přejezdu. Je navržena implementace standardizovaného systému ETCS způsobem, kterým se optimalizuje doba uzavření přejezdu. Cílem navrhovaného řešení je nejen snížení doby uzavření přejezdu, ale zároveň zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech. This bachelor's thesis is focused on an analysis and implementation of the use of the ETCS system for the purpose of optimizing the duration of warning times at a railroad crossing. After analyzing the possible solutions with the use of ETCS, there is a proposed way to optimize the warning times. The proposed solutions are intended to reduce duration of warning times and to increase safety as well.
Collections
- Bakalářské práce - 16120 [101]