ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Transportation Sciences
  • Department of Control and Telematics
  • Bachelor Theses - 16120
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Transportation Sciences
  • Department of Control and Telematics
  • Bachelor Theses - 16120
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace přibližovací doby přejezdu prostřednictvím oprávnění k jízdě ETCS

Optimization of Approach Time to Level Crossing Through ETCS Movement Authority

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Jan Zarcký
Supervisor
Kamenický Dušan
Opponent
Dobiáš Radek
Field of study
Inteligentní dopravní systémy
Study program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Institutions assigning rank
ústav dopravní telematiky



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
V této bakalářské práci je provedena analýza využití systému ETCS pro účely optimalizace délky doby výstrah na železničním přejezdu. Je navržena implementace standardizovaného systému ETCS způsobem, kterým se optimalizuje doba uzavření přejezdu. Cílem navrhovaného řešení je nejen snížení doby uzavření přejezdu, ale zároveň zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech.
 
This bachelor's thesis is focused on an analysis and implementation of the use of the ETCS system for the purpose of optimizing the duration of warning times at a railroad crossing. After analyzing the possible solutions with the use of ETCS, there is a proposed way to optimize the warning times. The proposed solutions are intended to reduce duration of warning times and to increase safety as well.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97137
View/Open
PLNY_TEXT (1.737Mb)
POSUDEK (514.1Kb)
POSUDEK (218.6Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 16120 [87]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV