Zobrazit minimální záznam

Use of the Digital Tachograph Data in Road Traffic Accident Analyses



dc.contributor.advisorFrydrýn Michal
dc.contributor.authorTereza Ptáčková
dc.date.accessioned2021-09-01T22:52:17Z
dc.date.available2021-09-01T22:52:17Z
dc.date.issued2021-09-01
dc.identifierKOS-1090374028905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97081
dc.description.abstractDiplomová práce navazuje na bakalářskou práci svým zaměřením na problematiku dopravních nehod nákladních automobilů a zejména na využití dat o rychlosti z tachografů při řešení a analýze dopravních nehod. Práce se zabývá popisem tachografů II. generace a principem jejich fungování. Dále se práce zabývá testováním tachografů jak v laboratorním prostředí, tak při jízdní zkoušce, kde jsou data srovnána s kontrolními přístroji. V neposlední řadě se práce věnuje využití dat z tachografů při řešení konkrétních dopravních nehod a zhodnocení míry využití těchto dat pro znaleckou praxi.cze
dc.description.abstractThe subject of the diploma thesis is focused on evaluating the use of tachograph data in road traffic accident analyses. The thesis is conceptualized as an extension to previous bachelor thesis which concerned theoretical research on the topic of tachographs. The diploma thesis deals with the matter of introducing smart tachographs and the description of its functionalities. Secondly, the thesis is focused on testing the tachograph in laboratory environment as well as on the road in specific conditions. Comparison of the data provided by said digital tachograph and two independent devices was made. Lastly, the thesis is focused on evaluating the benefits of tachograph data in particular road traffic accidents.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdigitální tachografcze
dc.subjectprávní úpravacze
dc.subjectrychlostcze
dc.subjectzrychlenícze
dc.subjecttachografcze
dc.subjectanalogový tachografcze
dc.subjectdopravní nehodacze
dc.subjectdigital tachographeng
dc.subjectlegislationeng
dc.subjectvelocityeng
dc.subjectaccelerationeng
dc.subjecttachographeng
dc.subjectanalogue tachographeng
dc.subjectroad traffic accidenteng
dc.titleMožnost využití dat digitálních tachografů při analýze dopravních nehodcze
dc.titleUse of the Digital Tachograph Data in Road Traffic Accident Analyseseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMík Josef
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav soudního znalectví v dopravěcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam