Zobrazit minimální záznam

Motion Planning for Autonomous Car Manipulator



dc.contributor.advisorKrajník Tomáš
dc.contributor.authorVeronika Pěčonková
dc.date.accessioned2021-08-24T22:52:00Z
dc.date.available2021-08-24T22:52:00Z
dc.date.issued2021-08-24
dc.identifierKOS-983414141005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/96656
dc.description.abstractPráce se zabývá naložením automobilu autonomním nakladačem s Ackermannovým podvozkem. Nakládací manévr je důležitou komponentou autonomní manipulace, tento manévr musí být přesný, rychlý a vyhnout se kolizi. Jsou navrženy tři manévry, každým je možné naložit automobil. První je založen na separátním nastavení správné pozice a orientace nakladače. Během druhého manévru se správná pozice a orientace nastavuje zároveň. Třetí manévr spočívá v jízdě po vhodné kružnici. Nakonec je změřena rychlost a prostorová náročnost všech tří manévrů. Jako nejpřesnější, nejrychlejší a nejméně prostorově náročná se z navrhnutých manévrů ukázala jízda po kružnici.cze
dc.description.abstractThe work deals with loading a car with an autonomous manipulator with Ackermann chassis. In this thesis, the loading maneuver is an essential component of an autonomous logistics system. This maneuver must be accurate, fast, and reliable. Three maneuvers are designed. Each of them can load a car. The first is based on setting a correct robot position, followed by setting a correct robot orientation. During the second maneuver, the correct position and orientation are being set at the same time. The third maneuver is based on driving a suitable circular trajectory. Finally, the speed and spatial requirements of all three maneuvers are measured. Driving a circular trajectory turned out to be the most accurate, fastest, and least space-demanding from the proposed maneuvers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectplánování pohybucze
dc.subjectcar-like robotcze
dc.subjectautonomní obsluha venkovního parkovištěcze
dc.subjectmotion planningeng
dc.subjectcar-like roboteng
dc.subjectautomated outdoor valet parkingeng
dc.titlePlánování pohybu pro autonomní mobilní manipulátor vozidelcze
dc.titleMotion Planning for Autonomous Car Manipulatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVonásek Vojtěch
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam