Zobrazit minimální záznam

Factors Influencing the Success and Failure of New Products



dc.contributor.advisorProcházka Jan
dc.contributor.authorDavid Zahrádka
dc.date.accessioned2021-06-19T22:52:05Z
dc.date.available2021-06-19T22:52:05Z
dc.date.issued2021-06-19
dc.identifierKOS-1065800692805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95640
dc.description.abstractCílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory popsány za pomocí marketingového mixu a metod analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části bude nejdříve představena společnost T-MAPY, její nový produkt analytických map Corpis Maps a popsána aktuální situace. Na tento produkt budou následně aplikovány poznatky z teoretické části. V poslední části práce bude navrhnuto, jak dále postupovat při zavádění produktu na trh.cze
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to describe the factors influencing the success and failure of new products on the market and to propose a strategy for the company T-MAPY in introducing a new product to the market. In the theoretical part, these factors will first be described using the marketing mix and methods of analysis of the external and internal environment. The practical part will first introduce the company T-MAPY, its new product of analytical maps Corpis Maps and describe the current situation. The knowledge from the theoretical part will then be applied to this product. The last part of the work will suggest how to proceed in introducing the product to the market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectnový produktcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectvnější faktorycze
dc.subjectvnitřní faktorycze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectPESTLEcze
dc.subjectSTPcze
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectnew producteng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectexternal factorseng
dc.subjectinternal factorseng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectPESTLEeng
dc.subjectSTP  eng
dc.titleFaktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktůcze
dc.titleFactors Influencing the Success and Failure of New Productseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam