Zobrazit minimální záznam

Motivation in Technical Subject Education



dc.contributor.advisorMašková Eva
dc.contributor.authorVladimír Roček
dc.date.accessioned2021-06-18T22:52:11Z
dc.date.available2021-06-18T22:52:11Z
dc.date.issued2021-06-18
dc.identifierKOS-986693029505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95590
dc.description.abstractBakalářská práce "Motivace v předmětech odborné výuky" se zabývá tím, jak jsou žáci středních odborných škol motivováni k učení a vyšším výkonům. V teoretické části se věnuji definici motivace a teoriím motivace. Dále se věnuji pojmům motiv, potřeba, incentiv a moti-vem v učebním procesu, rozdělením motivace, především na vnitřní a vnější, motivováním a demotivováním žáků a rolí učitele v rozvoji žákovy motivace. Cílem praktické části je zjis-tit, co žáky motivovalo k výběru školy a oboru, co nebo kdo je motivuje k učení a lepším vý-konům. Tento výzkum byl zrealizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování byli žáci středních odborných škol.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Motivation in Vocational Subjects" focuses on how vocational high school students are motivated to learn and perform better. In the theoretical part I deal with the definition of motivation and theories of motivation. I also deal with the concepts of moti-ve, need, incentive and motive in the learning process, the division of motivation, mainly into internal and external, motivating and demotivating students and the role of the teacher in the development of student motivation. The aim of the practical part is to find out what moti-vates to choose a school and field of learning, what or who motivates the students to learn and perform better. This research was elaborated through a questionnaire survey. Students of vocational high schools were interviewed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMotivacecze
dc.subjectdemotivacecze
dc.subjectmotivcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectMotivationeng
dc.subjectDemotivationeng
dc.subjectMotiveeng
dc.subjectStudenteng
dc.subjectTeachereng
dc.titleMotivace v předmětech odborné výukycze
dc.titleMotivation in Technical Subject Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeEmrová Lenka
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam