Zobrazit minimální záznam

Gain a Competitive Advantage by Innovating an Online Startup Service Product



dc.contributor.advisorBronec Oldřich
dc.contributor.authorJan Zábrodský
dc.date.accessioned2021-06-17T22:53:42Z
dc.date.available2021-06-17T22:53:42Z
dc.date.issued2021-06-17
dc.identifierKOS-1089442034305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95503
dc.description.abstractPráce se zabývá popisem tvorby hodnotové nabídky online startupové služby a stanovením plánu inovace produktu a vývoje služby. Také je analyzováno konkurenční prostředí a okolí společnosti. Práce vymezuje základní teoretické pojmy a jsou popsány analýzy, ze kterých se vychází v praktické části diplomové práce. Tvorba hodnotové nabídky se skládá z primárního průzkumu, zákaznického průzkumu a následného vylepšování služby během ostrého provozu pomocí vhodných nástrojů a metod. Plán inovace produktu plyne z provedených analýz a interních zdrojů či poznatku přímo ze zákaznického výzkumu a testování.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with the description of the creation of the Start-up online services value proposition and the determination of the plan of product innovation and service development. The competitive environment and the company's surroundings are described. The thesis defines the basic theoretical concepts and analysis description, which are further used in the practical part of the theses. The creation of a value proposition is compiled by primary research, customer research and subsequent service improvement during product launch using appropriate tools and methods. The product innovation plan results from the analysis performed and internal sources or knowledge directly from customer research and testing.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStartupcze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectkonkurenční analýzacze
dc.subjecthodnotová nabídkacze
dc.subjectzákaznická zkušenostcze
dc.subjectStart-upeng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectcompetitive analysiseng
dc.subjectvalue propositioneng
dc.subjectcustomer experience  eng
dc.titleZískání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové službycze
dc.titleGain a Competitive Advantage by Innovating an Online Startup Service Producteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam