Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Gain a Competitive Advantage by Innovating an Online Startup Service Product
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Jan Zábrodský
Supervisor
Bronec Oldřich
Opponent
Sadílek Tomáš
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá popisem tvorby hodnotové nabídky online startupové služby a stanovením plánu inovace produktu a vývoje služby. Také je analyzováno konkurenční prostředí a okolí společnosti. Práce vymezuje základní teoretické pojmy a jsou popsány analýzy, ze kterých se vychází v praktické části diplomové práce. Tvorba hodnotové nabídky se skládá z primárního průzkumu, zákaznického průzkumu a následného vylepšování služby během ostrého provozu pomocí vhodných nástrojů a metod. Plán inovace produktu plyne z provedených analýz a interních zdrojů či poznatku přímo ze zákaznického výzkumu a testování. The thesis deals with the description of the creation of the Start-up online services value proposition and the determination of the plan of product innovation and service development. The competitive environment and the company's surroundings are described. The thesis defines the basic theoretical concepts and analysis description, which are further used in the practical part of the theses. The creation of a value proposition is compiled by primary research, customer research and subsequent service improvement during product launch using appropriate tools and methods. The product innovation plan results from the analysis performed and internal sources or knowledge directly from customer research and testing.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]