Zobrazit minimální záznam

Design of the Reconstruction of Selected Intersections in Benesov



dc.contributor.advisorUhlík Michal
dc.contributor.authorJan Pikora
dc.date.accessioned2021-06-16T22:51:34Z
dc.date.available2021-06-16T22:51:34Z
dc.date.issued2021-06-16
dc.identifierKOS-878879843605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95343
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je návrh rekonstrukce vybraných křižovatek v Benešově, které byly zvoleny ve spolupráci s místostarostou města Benešov a odborem investic MÚ Benešov. Na všech křižovatkách byl proveden dopravní průzkum, který sledoval chování a intenzity motorizovaných i nemotorizovaných účastníků dopravy. Navržená řešení vycházejí z dopravního průzkumu a z dalších aspektů, které přímo ovlivňují dopravní situaci v dané lokalitě. Nové návrhy se snaží především o zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy v dané lokalitě. Všechny varianty návrhů byly ověřeny vlečnými křivkami směrodatných vozidel a rozhledovými trojúhelníky.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis aims to designe better and safer layouts of selected intersections in the city of Benešov. The selected intersections were chosen in collaboration with the deputy mayor of Benešov and the city hall of Benešov. Traffic survey which focused on behavior and intensity of all road users were carried out at each intersection. The proposed layout alterations are based on traffic survey and other aspects that directly affect the flow of traffic in each location. The proposed layouts aim to increase safety and the continuity of traffic. All designs were verified by software using vehicle swept path analysis and geometricaly for clear and safe view by views using viewing triangles.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectkřižovatkacze
dc.subjectBenešovcze
dc.subjectbezpečnostcze
dc.subjectBESIPcze
dc.subjectdopravní průzkumcze
dc.subjectdopravně bezpečnostní opatřenícze
dc.subjectzklidňování dopravycze
dc.subjectkapacitacze
dc.subjectintersectioneng
dc.subjectBenešoveng
dc.subjectsafetyeng
dc.subjectBESIPeng
dc.subjecttraffic surveyeng
dc.subjecttraffic safety measureseng
dc.subjecttraffic calmingeng
dc.subjectcapacity of an intersectioneng
dc.titleNávrh rekonstrukce křižovatek v Benešověcze
dc.titleDesign of the Reconstruction of Selected Intersections in Benesoveng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHavlíček Tomáš
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra silničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam