Návrh rekonstrukce křižovatek v Benešově
Design of the Reconstruction of Selected Intersections in Benesov
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Pikora
Vedoucí práce
Uhlík Michal
Oponent práce
Havlíček Tomáš
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je návrh rekonstrukce vybraných křižovatek v Benešově, které byly zvoleny ve spolupráci s místostarostou města Benešov a odborem investic MÚ Benešov. Na všech křižovatkách byl proveden dopravní průzkum, který sledoval chování a intenzity motorizovaných i nemotorizovaných účastníků dopravy. Navržená řešení vycházejí z dopravního průzkumu a z dalších aspektů, které přímo ovlivňují dopravní situaci v dané lokalitě. Nové návrhy se snaží především o zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy v dané lokalitě. Všechny varianty návrhů byly ověřeny vlečnými křivkami směrodatných vozidel a rozhledovými trojúhelníky. This bachelor thesis aims to designe better and safer layouts of selected intersections in the city of Benešov. The selected intersections were chosen in collaboration with the deputy mayor of Benešov and the city hall of Benešov. Traffic survey which focused on behavior and intensity of all road users were carried out at each intersection. The proposed layout alterations are based on traffic survey and other aspects that directly affect the flow of traffic in each location. The proposed layouts aim to increase safety and the continuity of traffic. All designs were verified by software using vehicle swept path analysis and geometricaly for clear and safe view by views using viewing triangles.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11136 [223]