Zobrazit minimální záznam

Visual Simulation of Rain



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorGiang Chau Nguyenová
dc.date.accessioned2021-06-15T22:51:59Z
dc.date.available2021-06-15T22:51:59Z
dc.date.issued2021-06-15
dc.identifierKOS-960815797705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95289
dc.description.abstractProjekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při výběru dešťových efektů, které by mohly význačně změnit vzhled venkovních scén. Rešerše také porovnává vzhled deštivého počasí v několika závodních simulátorech, což je později využito při návrhu dešťové simulace. V práci je také popsáno jak jsou jednotlivé jevy implementovány v herním enginu Unity s využitím přídavného modulu OctaneRender k získání výstupů, které byly vykresleny metodou sledováním paprsků.cze
dc.description.abstractThe project of the thesis focuses on increasing visual diversity in traffic simulators by simulating multiple rain phenomena, which can be seen in the real world. Thorough research of existing methods should help to decide which rain effects can remarkably modify how outdoor scenes appear. The rainy weather in several racing games is then being analyzed and visually compared, which later forms a general idea of the rain simulation design. The work also describes how each rain phenomena is implemented in the Unity game engine with the use of an external plugin OctaneRender for ray-traced outputs.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsimulace deštěcze
dc.subjectdopravní simulacecze
dc.subjectvenkovní prostředícze
dc.subjectherní engine Unitycze
dc.subjectrender Octanecze
dc.subjectrain simulationeng
dc.subjecttraffic simulatoreng
dc.subjectoutdoor environmenteng
dc.subjectUnity game engineeng
dc.subjectOctane rendereng
dc.titleVizuální simulace deštěcze
dc.titleVisual Simulation of Raineng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSloup Jaroslav
theses.degree.disciplinePočítačová grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam