Zobrazit minimální záznam

Design of a railway double-track bridge of UHPFRC



dc.contributor.advisorŠafář Roman
dc.contributor.authorRichard Vaněk
dc.date.accessioned2021-06-15T22:51:37Z
dc.date.available2021-06-15T22:51:37Z
dc.date.issued2021-06-15
dc.identifierKOS-878879870905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95284
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem železničního dvoukolejného mostu. Most je veden přes smyšlené údolí za účelem úspory času a energie pro následnou železniční dopravu. Konstrukce je navržena z prefabrikovaných segmentů z materiálu UHPFRC. Jedná se o dva komorové průřezy, mostovkovou desku opatřenou podélníky tvaru “pí“ a dva příčníky ve tvaru I. Tato práce je rozdělena do 3 částí: technická zpráva, statický výpočet včetně návrhu předpětí a ověření nosné konstrukce a výkresová dokumentace. Jedná se o mostní konstrukci složené z třech polí o celkové délce 124,5 m (37,5 + 49,5 + 37,5)cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on a design and structural analysis of a double-track railway bridge made from UHPRFRC. This bridge is situated in a fictive valley for the purpose of saving the time and energy for the following rail transport. The superstructure of the bridge is made of UHPFRC precast box segments. The precast box segments used are two crossbeams of I-shapes and one deck slab with π-shaped longitudinal stiffeners. This thesis constists of 3 parts: technical report, detailed structural analysis with design of prestressing and verification of the structure, and technical drawing. The bridge construction has a total lenght of 124,5 m (composed of 3 segments with lenghts of 37,5 + 49,5 + 37,5m).eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmost o třech políchcze
dc.subjectželeznicecze
dc.subjectUHPFRCcze
dc.subjectvláknobetoncze
dc.subjectprefabrikovaný mostcze
dc.subjectmostcze
dc.subjectthree span bridgeeng
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectUHPFRCeng
dc.subjectfibre-reinforced concreteeng
dc.subjectprecast bridgeeng
dc.subjectbridgeeng
dc.titleNávrh železničního dvoukolejného mostu z UHPFRCcze
dc.titleDesign of a railway double-track bridge of UHPFRCeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeČermák Jan
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu












Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam