Návrh železničního dvoukolejného mostu z UHPFRC
Design of a railway double-track bridge of UHPFRC
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Richard Vaněk
Vedoucí práce
Šafář Roman
Oponent práce
Čermák Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem železničního dvoukolejného mostu. Most je veden přes smyšlené údolí za účelem úspory času a energie pro následnou železniční dopravu. Konstrukce je navržena z prefabrikovaných segmentů z materiálu UHPFRC. Jedná se o dva komorové průřezy, mostovkovou desku opatřenou podélníky tvaru “pí“ a dva příčníky ve tvaru I. Tato práce je rozdělena do 3 částí: technická zpráva, statický výpočet včetně návrhu předpětí a ověření nosné konstrukce a výkresová dokumentace. Jedná se o mostní konstrukci složené z třech polí o celkové délce 124,5 m (37,5 + 49,5 + 37,5) This bachelor thesis is focused on a design and structural analysis of a double-track railway bridge made from UHPRFRC. This bridge is situated in a fictive valley for the purpose of saving the time and energy for the following rail transport. The superstructure of the bridge is made of UHPFRC precast box segments. The precast box segments used are two crossbeams of I-shapes and one deck slab with π-shaped longitudinal stiffeners. This thesis constists of 3 parts: technical report, detailed structural analysis with design of prestressing and verification of the structure, and technical drawing. The bridge construction has a total lenght of 124,5 m (composed of 3 segments with lenghts of 37,5 + 49,5 + 37,5m).
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [584]