Zobrazit minimální záznam

Marketing of a Botanical Garden



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorAlexandra Vojáčková
dc.date.accessioned2021-06-13T22:52:07Z
dc.date.available2021-06-13T22:52:07Z
dc.date.issued2021-06-13
dc.identifierKOS-1086045038705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95196
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou vymezeny i některé základní marketingové pojmy. Důraz je kladen především na propagaci a komunikaci botanické zahrady a u jednotlivých komunikačních nástrojů jsou uvedeny příklady dobré praxe. Na závěr teoretické části je popsáno několik analýz prostředí (makro/mikro, vnitřní, SWOT). V praktické části je představena vybraná botanická zahrada (botanická zahrada Teplice) a poté je analyzován současný stav marketingového mixu včetně analýz prostředí představených v teoretické části. Cílem práce je na základě těchto poznatků navrhnout doporučení pro obohacení stávající marketingové komunikace.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the marketing of a specific sector of botanical gardens. The theoretical part firstly introduces the roles of present botanical gardens and subsequently the marketing mix is described, within which a few fundamental marketing terms are also defined. The emphasis is mainly on the promotion and communication of a botanical garden and along with each communication tool there is also a practical example. Finally, several environment analyses are described (macro/micro, internal, SWOT). In the practical part the selected botanical garden (botanical garden of Teplice) is introduced and then the current marketing mix is analyzed, including the analysys of the environment described in the theoretical part. The aim of the thesis is to based on the findings propose suggestions for the improvement of the existing marketing communication.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBotanická zahradacze
dc.subjectbotanická zahrada Teplicecze
dc.subjectmarketing kulturních organizacícze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectBotanical Gardeneng
dc.subjectBotanical Garden of Tepliceeng
dc.subjectCultural Organization Marketingeng
dc.subjectMarketing Mixeng
dc.subjectMarketing Communicationeng
dc.titleMarketing botanické zahradycze
dc.titleMarketing of a Botanical Gardeneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam