Zobrazit minimální záznam

Communication Strategy of the Chosen Company



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorDan Vitvera
dc.date.accessioned2021-06-13T22:52:07Z
dc.date.available2021-06-13T22:52:07Z
dc.date.issued2021-06-13
dc.identifierKOS-1086045032105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95195
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny všechny důležité termíny, které souvisí s marketingovou komunikací a jsou dále uvažovány v praktické části. Praktická část se zabývá představením zkoumaného podniku, jeho analýzou a primárním výzkumem, na základě kterého jsou stanoveny návrhy a doporučení pro zlepšení stávající komunikační strategie.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the analysis of the communication strategy of a selected company in order to determine a possible opportunity for improvement and to propose a suitable solution. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part lists all important terms that are related to marketing communication and are further considered in the practical part. The practical part deals with the introduction of the researched company, its analysis and primary research on the basis of which proposals and recommendations for improving the existing communication strategy are set.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectcommunication strategyeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.titleKomunikační strategie vybraného podnikucze
dc.titleCommunication Strategy of the Chosen Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠvihlíková Svatava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam