Zobrazit minimální záznam

Compilation of Multi-Agent Collective Construction in the Minecraft Game



dc.contributor.advisorSurynek Pavel
dc.contributor.authorMartin Rameš
dc.date.accessioned2021-06-12T22:52:15Z
dc.date.available2021-06-12T22:52:15Z
dc.date.issued2021-06-12
dc.identifierKOS-961987122505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95145
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá současné přístupy k přesným řešením problému multi-agentní kolektivní konstrukce, s důrazem na tří-rozměrné struktury, postavené agenty přenášejícími v mřížce bloky, za předpokladu přítomnosti gravitace. Zobecnění v současné době nejrychlejšího přesného modelu je navrženo, s použitím smíšeného celočíselného lineárního programování, k přizpůsobení se různému trvání kroků agentů. Uplatnění navrženého modelu je použito v kombinaci s řešičem k přesné optimalizaci stavebního plánování uživatelem navržených struktur. Výsledek je vizualizován v Minecraftu, za použití programu postaveného na Malmo API. Série experimetů je provedena na několika malých instancích, k naměření relativního snížení doby stavění vzhledem k jednokrokovým krokům agentů. Výsledky ukazují na výrazné snížení doby stavění při délkách kroků použitých pro vizualizaci v Minecraftu.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis studies current exact approaches to multi-agent collective construction problem, with emphasis on three-dimensional structures, built by agents repositioning passive blocks on a grid under the condition of gravity. A generalization of current fastest exact model is proposed, using mixed integer linear programming, to accommodate varying durations of agent actions. An application of the proposed model is used in conjunction with a solver to exactly optimize construction plan of user entered structures. The result is visualized in Minecraft, using program built upon project Malmo API. A series of experiments is performed on several small instances to measure relative construction makespan reduction, relative to the instances with one-timestep actions. Results show significant makespan reduction at action durations used for visualization in Minecraft.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmulti-agentní stavěnícze
dc.subjectmulti-agentní plánovánícze
dc.subjectsmíšené celočíselné lineární programovánícze
dc.subjectprojekt Malmocze
dc.subjectMinecraftcze
dc.subjectmulti-agent constructioneng
dc.subjectmulti-agent planningeng
dc.subjectmixed integer linear programmingeng
dc.subjectProject Malmoeng
dc.subjectMinecrafteng
dc.titleKompilace multi-agentní kolektivní konstrukce ve hře Minecraftcze
dc.titleCompilation of Multi-Agent Collective Construction in the Minecraft Gameeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeLegerský Jan
theses.degree.disciplineZnalostní inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra aplikované matematikycze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam