Zobrazit minimální záznam

The Role of Social Media in the Marketing Communication of the Company



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorBarbora Hubínková
dc.date.accessioned2021-06-10T22:53:16Z
dc.date.available2021-06-10T22:53:16Z
dc.date.issued2021-06-10
dc.identifierKOS-986692700105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94967
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou a rolí sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy. Konkrétně je zaměřena na společnost Form Factory s.r.o. V teoretické části je shrnutí na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a následně jejich aplikace v praktické části se zaměřením na konkrétní společnost, doplněné o informace získané během práce pro společnost. Cílem je navrhnutí kampaně pro jednu sociální síť Form Factory a shrnutí celkové působení společnosti na soci-álních sítích.cze
dc.description.abstractThe role of social networks in marketing communication of a company is steadily increasing. In this thesis the focus is specifically on the company Form Factory s.r.o. The theoretical section is a synthesis of theoretical knowledge available from literature. The practical section represents application of these theoretical concepts, sup-plemented by practical information gained as an employee of the subjected com-pany, on a case of this company. The aim is a summary of Form Factory’s social network presence and a design of a new social network campaign.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSociální síťcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectfitness centrumcze
dc.subjectSocial networkeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectfitness centereng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleRole sociálních sítí v marketingové komunikaci firmycze
dc.titleThe Role of Social Media in the Marketing Communication of the Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeZmatlík Jiří
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam