Show simple item record

Psychology of Sales in Banking



dc.contributor.advisorProcházka Jan
dc.contributor.authorMarina Krátká
dc.date.accessioned2021-06-10T22:53:05Z
dc.date.available2021-06-10T22:53:05Z
dc.date.issued2021-06-10
dc.identifierKOS-979253367305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94964
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zákony psychologie prodeje podle amerického psychologa Roberta Cialdiniho v oblasti bankovnictví a jejího marketingu, a s tím spojené přesvědčování a ovlivňování potenciálních klientů. Cílem bakalářské práce je zjistit, který z Cialdiniho zákonů psychologie prodeje je ten nejefektivnější, který naopak neúčinný a prozkoumat, zda ve výběru banky jde více o marketing společností či úsudek vlastního přesvědčení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy psychologie, chování spotřebitele, dále jsou definovány Cialdiniho zákony psychologie prodeje podrobně popisující principy přesvědčování, a nakonec vysvětleny pojmy týkající se marketingu v bankovnictví. V první části výzkumu jsou aplikovány zákony na oblast bankovního marketingu, a ve druhé jsou vyhodnocena data výzkumného šetření, na základě kterého se zjistilo, že nejvíce účinný je zákon „Konzistence“ a naopak nejméně efektivní zákon „Dominantnost emocí“.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with Cialdini's laws of sales psychology, in the field of banking and its marketing, persuasion and influencing potential clients. The aim of the bachelor's thesis is to find out which of Cialdini's laws of sales psychology is the most effective, which is ineffective, and to examine whether the choice of bank is more about marketing companies or judgment of selfbelief. The theoretical part explains the basic concepts of psychology, consumer behavior, further defines Cialdini's laws of sales psychology, which describe in detail the principles of persuasion, and finally explains the concepts related to marketing in banking. The first part of the research applies the laws to the field of bank marketing, and the second evaluates the data of a research survey, based on which it was found that the law of "Consistency" is the most effective and the law of "Dominance of emotions" is the least effective.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZákony psychologie prodejecze
dc.subjectRobert Cialdinicze
dc.subjectpsychologie v marketingucze
dc.subjectbankovní mar-ketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectLaws of sales psychologyeng
dc.subjectRobert Cialdinieng
dc.subjectpsychology in marketingeng
dc.subjectbank marketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titlePsychologie prodeje v oblasti bankovnictvícze
dc.titlePsychology of Sales in Bankingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record