Platformová hra pro Android v Unity engine
Platform game for Android in Unity engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Dřímal
Vedoucí práce
Šebek Jiří
Oponent práce
Kukačka David
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá vytvořením mobilní hry pro platformu Android v herním engine Unity. Součástí práce je porovnání nejznámějších herních enginů a podrobnější analýza zvoleného editoru. Dále práce popisuje návrh hry v herním návrhovém dokumentu, rozvržení uživatelského rozhraní a herního světa, společně se seznamem funkčních a nefunkčních požadavků na výslednou aplikaci. Implementační část pojednává o architektuře aplikace a rozboru technologií a postupů užitých při realizaci jednotlivých částí hry. V závěrečné části se práce zabývá provedením uživatelských testů a jejich vlivu na hru, a následném vydání výsledné aplikace v obchodě Google Play. This thesis describes the creation of a mobile game for the Android platform in the Unity game engine. Part of the work is a comparison of the most popular game engines and a more detailed analysis of the selected editor. Furthermore, the work focuses on the design of the game in the game design document, the layout of the user interface and the game world, along with a list of functional and non-functional requirements for the application. Implementation section discusses the architecture of the application and technologies and procedures used during the implementation of individual parts of the game. The final part deals with user tests and their impact on the game and the subsequent release of the final application in the Google Play store.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1056]