Zobrazit minimální záznam

Brand Building Through Influencers



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorDenisa Dangelová
dc.date.accessioned2021-06-09T22:53:35Z
dc.date.available2021-06-09T22:53:35Z
dc.date.issued2021-06-09
dc.identifierKOS-1085736219705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94795
dc.description.abstractBakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu a o influencerech, jejich vlivu na své okolí a také představení několika základních forem marketingového využití influencerů. Součástí práce je analýza, která proběhla formou rešerše a dále také dotazování několika influencerů, za účelem zjistit, jak tuto problematiku vnímají.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "The role of influencers in brand building" deals with brand building through influencers and the social networks on which they operate. The aim of the thesis is to clarify the concept of "brand", to pass on basic information about social networks and their use in marketing and influencers, their impact on their surroundings and also to introduce several basic forms of marketing use of influencers. Part of the work is analysis, which takes place in the form of observation and also interviewing several influencers and users of social networks, in order to determine the effectiveness of individual advertising campaigns.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZnačkacze
dc.subjectsociální stíěcze
dc.subjectinfluencercze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectBrandeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectinfluencereng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectadvertisementeng
dc.titleRole influencerů při budování značkycze
dc.titleBrand Building Through Influencerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeAntošová Gabriela
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam