ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamické programování pro výpočet Stackelbergových strategií v částečně pozorovatelných sekvenčních hrách

Dynamic Programming for Computing a Stackelberg Equilibrium in Finite Sequential Games with Partial Imperfect Information

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
David Kraus
Vedoucí práce
Bošanský Branislav
Oponent práce
Kuželka Ondřej
Studijní obor
Základy umělé inteligence a počítačových věd
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra kybernetiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Stackelbergovy hry jsou asymetrické, protože v nich existují dva typy agentů - leader a follower. Leader se musí před začátkem hry zavázat k určité strategii. Follower pak může jeho strategii pozorovat předtím, než určí svou vlastní. Tato práce má za cíl reimplementovat existující algoritmus pro hledání equilibrií ve Stackelbergových hrách v programovacím jazyce Julia, a následně ho rozšířit pro hry s neúplnou informací.
 
There are two types of agents in Stackelberg games called leader and follower, which makes them asymmetrical. The leader has to commit to a strategy before the game begins. The follower observes the leader's strategy before he commits to his own. This work aims to re-implement the existing algorithm for finding Stackelberg equilibria in a programming language Julia, and extend it for computing Stackelberg equilibria in games with partially imperfect information.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/94678
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (638.4Kb)
PRILOHA (12.56Kb)
POSUDEK (147.5Kb)
POSUDEK (264.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13133 [851]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV