Návrh a implementace hry s tematikou finanční gramotnost pro děti
Design and Implementation of a Financial Literacy Game for Children
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Anna Vičíková
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Klíma Martin
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem práce je implementovat minimálně první funkční verzi hry, která bude obsahovat všechny funkčnosti na základě herního návrhu. Tato verze je následně otestována pomocí uživatelských testů. Práce se dále zabývá analýzou, návrhem a vývojem hry s tématem finanční gramotnosti se zaměřením na prostředí druhého stupně základní školy. Součástí rešeršní částí je obecný úvod do problematiky finanční gramotnosti, definice klíčových pojmů a její zasazení do školního prostředí. Dále je uvedeno několik příkladů her a nástrojů pro podporu výuky finanční gramotnosti. The main goal of this thesis is to implement the first functional version of a game including all functionalities listed in a game design document, which is also a part of this work. This version is subsequently tested via user tests. This thesis researches the topic of financial literacy focusing on issues relevant to, and understandable by, lower-secondary school students. The research consists of a general introduction to this issue, definition of keywords and its setting into the school environment. Finally, a number of selected examples of games and tools supporting financial literacy education are presented.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1133]