Zobrazit minimální záznam

Drafting in MOBA Games using Machine Learning



dc.contributor.advisorHubáček Ondřej
dc.contributor.authorPetr Šiška
dc.date.accessioned2021-06-01T22:52:02Z
dc.date.available2021-06-01T22:52:02Z
dc.date.issued2021-06-01
dc.identifierKOS-958759716705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94422
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje problému draftovaní v MOBA hrách. Zabýváme se predikcí vítěze zápasu MOBA hry s pomocí neuronových sítí. Navrhli a implementovali jsme embedding modely, které využívají informace o vybraných šampionech a příznacích hráčů. U embedding modelů jsme dosáhli přesnosti až 54 % a překonali tak apriorní pravděpodobnost výhry modrého týmu 50,43 %. Tyto modely jsme následně použili při draftu v asistenčním algoritmu doporučující vhodné šampiony. Systém jsme aplikovali na draftováni ve hře League of Legends, jakožto nejhranější a nejpopulárnější MOBA hru dnešní doby. Náš asistenční algoritmus dokázal doporučit šampiony na základě již zvolených šampionů a příznaků hráčů podle našeho očekávání.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the problem of drafting in MOBA games. We predict the winner of the MOBA game match with the help of neural networks. We designed and implemented embedding models that use information about selected champions and player features. For embedding models, we achieved an accuracy of up to 54 % and thus exceeded the a priori probability of blue team winning 50.43 %. We then used these models in a draft assistance algorithm recommending suitable champions. We applied the system to drafting in the game League of Legends, the most played and most popular MOBA game nowadays. Our assistance algorithm was able to recommend champions based on already selected champions and player features according to our expectations.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMOBA hrycze
dc.subjectLeague of Legendscze
dc.subjectStrojové učenícze
dc.subjectNeuronové sítěcze
dc.subjectAsistence u~draftucze
dc.subjectMCTScze
dc.subjectMOBA Gameseng
dc.subjectLeague of Legendseng
dc.subjectMachine Learningeng
dc.subjectNeural Networkseng
dc.subjectDraft assistenceeng
dc.subjectMCTSeng
dc.titleDraftování v MOBA hrách s pomocí strojového učenícze
dc.titleDrafting in MOBA Games using Machine Learningeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKonrád Jakub
theses.degree.disciplineZáklady umělé inteligence a počítačových vědcze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam