ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stres v kontextu práce učitele

Stress in the context of teacher work

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Martin Hotový
Vedoucí práce
Vališová Alena
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství odborných předmětů
Studijní program
Specializace v pedagogice
Instituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce je zaměřena na Stres v kontextu práce učitele. Věnuje se stresovým faktorům v učitelském prostředí. Charakter vypracování je teoreticko empirický. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska z pohledu pedagogických a psychologických charakteristik problematiky stresu a syndromu vyhoření. V empirické (praktické) části je využito dotazníkové metody pro pilotní průzkum identifikace stresových faktorů ve vztahu k organizačním a řídícím procesům v učitelském prostředí. Výsledky byly zpracovány statistickými metodami a interpretovány.
 
The work covers stress in a teacher's work. It focuses on stress factors in the teaching environment. The elaboration is both theoretical and empirical. The first part of the thesis deals with the theoretical basis in pedagogical and psychological characteris-tics of stress and burnout. The empirical (practical) part uses a questionnaire in a pilot survey to identify stress factors entailed in organizational and management proces-ses of the teaching environment. The results are processed using statistical methods and then interpreted.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/93660
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.449Mb)
PRILOHA (191.0Kb)
POSUDEK (635.9Kb)
POSUDEK (442.4Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1278]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV