Efektivita marketingu ve stavební firmě
Effectiveness of Marketing in Construction Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Miroslav Duník
Vedoucí práce
Tomek Radan
Oponent práce
Kořínek Michal
Studijní obor
Projektový management a inženýringStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se věnuje využívání marketingu ve stavebních firmách a vyhodnocuje jeho efektivitu. V teoretické části definuje marketing jako takový a přibližuje jednotlivé využívané kanály propagace stavebních firem. Praktická část pak kombinací poskytnutých dat od stavebních firem a vlastního průzkumu analyzuje efektivitu marketingových aktivit a dává doporučení pro další rozvoj marketingu ve stavebnictví. Thesis describes and evaluates the effectiveness of marketing used by construction companies. The theoretical section defines marketing as a field and provides a summary of various marketing channels that construction companies use. The practical section combines data provided by construction companies with my own research into an analysis of marketing effectiveness, and provides recommendations for the further developement of marketing in the construction sector.
Kolekce
- Diplomové práce - 11126 [826]