Zobrazit minimální záznam

Effectiveness of Marketing in Construction Company



dc.contributor.advisorTomek Radan
dc.contributor.authorMiroslav Duník
dc.date.accessioned2021-02-24T11:55:06Z
dc.date.available2021-02-24T11:55:06Z
dc.date.issued2021-02-10
dc.identifierKOS-1084809157305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93508
dc.description.abstractPráce se věnuje využívání marketingu ve stavebních firmách a vyhodnocuje jeho efektivitu. V teoretické části definuje marketing jako takový a přibližuje jednotlivé využívané kanály propagace stavebních firem. Praktická část pak kombinací poskytnutých dat od stavebních firem a vlastního průzkumu analyzuje efektivitu marketingových aktivit a dává doporučení pro další rozvoj marketingu ve stavebnictví.cze
dc.description.abstractThesis describes and evaluates the effectiveness of marketing used by construction companies. The theoretical section defines marketing as a field and provides a summary of various marketing channels that construction companies use. The practical section combines data provided by construction companies with my own research into an analysis of marketing effectiveness, and provides recommendations for the further developement of marketing in the construction sector.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStavebnictvícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectPropagacecze
dc.subjectMarketingová analýzacze
dc.subjectManagementcze
dc.subjectCivil engineeringeng
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectPromotioneng
dc.subjectMarketing analysiseng
dc.subjectManagementeng
dc.titleEfektivita marketingu ve stavební firměcze
dc.titleEffectiveness of Marketing in Construction Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKořínek Michal
theses.degree.disciplineProjektový management a inženýringcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení ve stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam