Zobrazit minimální záznam

Similarity of crash-tests and its application in out-of-position configurations in autonomous vehicles



dc.contributor.advisorJirovský Václav
dc.contributor.authorLadislav Nussbauer
dc.date.accessioned2021-02-24T11:53:06Z
dc.date.available2021-02-24T11:53:06Z
dc.date.issued2021-02-05
dc.identifierKOS-985499623005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93430
dc.description.abstractTato práce se zabývá nárazovými zkouškami vozidel s nárazy s mírným a malým přesahem podle IIHS. Nejprve jsou podrobněji popsány specifikace těchto zkoušek. Poté je provedena analýza možnosti provést zkoušku dle specifik nárazu s malým přesahem, kde by místo nárazové bariéry bylo použito jiné vozidlo a která by byla provedena mimo laboratoř. Dále je provedeno srovnání nárazů s mírným a malým přesahem a matematicky popsán vzájemný vztah mezi nimi z hlediska kinematiky figuríny. Nakonec je vytvořen částečný model pohybu figuríny v těchto nárazech. Je také diskutována úprava specifik těchto testů tak, aby reflektovala způsoby sezení v autonomních vozidlech 4. nebo 5. stupně autonomie.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with IIHS moderate and small overlap crash tests of vehicles. First, it describes specifications of these tests. Then an analysis of possibility to do the small overlap test of two vehicles (instead of a crash of vehicle and barrier) outside of laboratory is made. After that, the small and moderate overlap tests are compared and the relationship between the tests regarding the dummy kinematics is mathematically described. In the end, a partial model of dummy movement in those crashes is created. The adjustment of these tests to accommodate sitting postures relevant for autonomous vehicles of 4th and 5th degree is discussed as well.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectnárazové zkouškycze
dc.subjectnáraz s mírným přesahemcze
dc.subjectnáraz s malým přesahemcze
dc.subjectsrážka dvou vozidelcze
dc.subjectkinematika figuríny při nárazucze
dc.subjectsezení v autonomních vozidlechcze
dc.subjectcrash testseng
dc.subjectmoderate overlap crasheng
dc.subjectsmall overlap crasheng
dc.subjectcrash of two vehicleseng
dc.subjectdummy kinematics after the crasheng
dc.subjectsitting postures in autonomous vehicleseng
dc.titlePodobnost bariérových zkoušek a možnosti její aplikace v out-of-position konfiguracích v autonomních vozidlechcze
dc.titleSimilarity of crash-tests and its application in out-of-position configurations in autonomous vehicleseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŠotola Martin
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam