ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektrická lokomotiva s aktivním natáčením dvojkolí

Electric locomotive with active wheelset steering

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Matěj Vodička
Vedoucí práce
Kalivoda Jan
Oponent práce
Špalek Petr
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technika
Studijní program
Strojní inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá systémy snižujícími vodící síly nabíhajících kol na moderní elektrické 4-nápravové lokomotivě. V úvodu je provedena rešerše systémů od historicky používáných až po moderní, které používají aktivní prvky. Systémy jsou následně simulovány v MBS výpočetním systému Simpack. A dále je provedena analýza poruchových stavů, které mohou při provozu lokomotivy vybavené tímto systémem nastat.
 
The master thesis deals with systems reducing guiding forces on approaching wheels of locomotive bogies. As the studied vehicle is used modern 4-axles electric locomotive. In the introduction, there is reported about historically used systems. After that, there is talked about modern systems which uses active elements. These systems are processed in MBS software Simpack. Furthermore, an analysis of fault conditions that may occur during the operation of locomotive equipped with this systém.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/93390
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.453Mb)
PRILOHA (156.2Kb)
POSUDEK (323.0Kb)
POSUDEK (171.7Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV