Zobrazit minimální záznam

Optimisation of design of highway balanced cantilevers bridge



dc.contributor.advisorVráblík Lukáš
dc.contributor.authorJiří Keclík
dc.date.accessioned2021-02-03T23:51:57Z
dc.date.available2021-02-03T23:51:57Z
dc.date.issued2021-02-03
dc.identifierKOS-1084809434705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93141
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem letmo betonovaného mostu na dálnici D11 v úseku Trutnov – státní hranice ČR/Polsko. První část se věnuje popisu problematiky letmo betonovaných konstrukcí a tématu optimalizace. Další tři části se věnují návrhu konstrukce. Hlavní část se zabývá optimalizací konstrukce s důrazem na redukci celkové hmoty a jejím vyhodnocením na základě různých parametrů. Statický výpočet na základě platných evropských norem ověřuje spolehlivost výsledné varianty mostu z optimalizačního procesu. Cílem je nalézt konstrukci s geometrií, která bude nejekonomičtější a zároveň splní podmínky MSP a MSÚ.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with design of balanced cantilever method build bridge at highway D11 in the section Trutnov – state border Czech Republic/Poland. The first part describes problematics of balanced cantilever construction and optimisation. The other three parts are focused on the design of the structure. The main part is dedicated to optimisation of the structure with emphasis on material reduction and its evaluation based on various parameters. The static calculation evaluates the final iteration of the bridge from the optimisation process according to applicable EN standards. The goal of the thesis is to find such a construction that will have the ideal geometry, be the most economical and meet the SLS and ULS conditions.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectLetmá betonážcze
dc.subjectbetonové mostycze
dc.subjectpředpjatý betoncze
dc.subjectparametrizacecze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectFree cantilever methodeng
dc.subjectconcrete bridgeseng
dc.subjectprestressed concreteeng
dc.subjectparametrizationeng
dc.subjectoptimisationeng
dc.titleOptimalizace návrhu letmo betonovaného dálničního mostucze
dc.titleOptimisation of design of highway balanced cantilevers bridgeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKužník Michal
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam